Şiri KOHEN

Şiri Kohen

Yaratıcı Drama Lideri

Biyografi

Şiri Kohen, güzel sanatlar lisesinde tiyatro bölümünden mezun olduktan sonra 2014 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi Sahne ve Gösteri Sanatları bölümünden mezun olmuştur. İngiltere’de Exeter Üniversitesi’nde Çocuklarla Drama eğitimi almıştır.  Üniversite yıllarında Çağdaş Drama Derneği’nde Yaratıcı Drama Eğitmenlik eğitimini tamamlamıştır. Çocuklara sanatı  aşılamak ve sevdirmek amacıyla İstanbul Modern’de eğitmen asistanlığı, ardından 2014 – 2016 tarihleri arasında Elgiz Müzesi’nde çocuk atölyeleri eğitmenliği görevinde bulunmuştur. 5. Uluslararası Yaratıcı Drama Kongresinde Tintti Karpinnen’den Oyun Pedagojisi üzerine eğitimine katılmıştır.

2013 yılından itibaren çeşitli okul ve kurumlarda çocuklarla Yaratıcı Drama çalışmalarına devam etmektedir.  Aynı zamanda Ulus Özel Musevi Okulları’nda İngilizce Kültür, Sanat ve Yaratıcılık dersi vermektedir.

ALDIĞI EĞİTİMLER

2010 – 2014 Bilgi Üniversitesi Sahne ve Gösteri Sanatları Yönetimi ve Performans Sanatı

2012 – 2013 University of Exeter – UK Drama

2012 M.E.B Yaratıcı Drama Derneği Yaratıcı Drama Eğitmenliği ( Tez Aşaması)

2011 Temmuz Zishan Ugurlu, Actors Without Border Acting Workshop,NY

2007 – 2008 American Internaional School of Guangzhou

2007 Tem.– Ağu. Pepperdine University – İngilizce Dil Okulu

2005 – 2009 Ataşehir Adıgüzel Güzel Sanatlar Lisesi – Tiyatro Bölümü

İŞ DENEYİMİ

2017 Eylül – 2018 Haziran Açık Diyalog İstanbul
Yaratıcı Drama Eğitmeni

2016 Eylül – … Ulus Özel Musevi İlkokulu
İngilizce Sanat Eğitmeni (Ulus Arts & Creativity dersi)

2015 Eylül – … Siz Drama Ataşehir, Drama Kursu
Drama Eğitmeni

2015 Eylül – 2016 Haziran Okyanus Koleji Solarkent Anaokulu
Anaokulu Drama Eğitmeni

2014 Eylül – 2016 Eylül Elgiz Müzesi
Çocuk Atölyeleri Koordinatörü, Eğitmeni (Part Time)

KATILDIĞI EĞİTİMLER

– David Farmer, İlkokulda yaratıcı drama eğitimi , İngiltere (2019)

– Segni Mossi Rome, Çocuklarla dans ve resim atölyesi, Roma (2016)

– 25. Uluslararası Yaratıcı Drama Kongresi, Tintti Karpinnen’den Oyun Pedagojisi 2015